İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evo Bilgi Teknolojileri (Servis) Garanti Olduğu Halde Para Talep Ediliyor.

02.09.2016 tarihinde şarj almama sorunu ile yolladığım Samsung Mobile Note 3 20 gündür hiçbir bilgi haber verilmiyor, 19.09.2016 tarihinde aradığımda bana önümüzdeki hafta tamir işlemi tamamlanıp yollanacak dediler 23.09.2016 tarihinde yani bugün aradığımda ise bana kullanıcı hatası deyip 180 TL para talep ettiler, bu durumdan şikayetçiyim telefonumun garantisi var ne hakla para talep ediliyor, telefon yere düşmedi bir şey yapmadı, her zaman şarj ettiğim telefon en son taktığımda şarj olmamaya başladı. Bunun neyi kullanıcı hatası şikayetçiyim, bu konu ile ilgili ilgilenilmezse daha yüksek bir yere şikayet edeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget