İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Hatalı Ücretlendirme Yaptı!

1 haftalık teknoloji paketinden ücretsiz yararlandım ve 3 gün kala yenilenecektir SMS gönderildi ve iptal 1818 SMS gönderdim iptal edilecektir dönüşü oldu 24/09 fatura detayını kontrol ettiğimde fazla yansıtılan rakamı gördüm ve çağrı merkezini aradım müşteri temsilcisi ile görüştüm yenilemeye SMS geç gönderildiğini belirtiyor bu benim suçum mu ve daha sonra paketi iptal etmediğimi devam ettiğini belirtti paketi iptal ettiğime eminim acil olarak yansıtılan fazla tutarın iadesini istiyorum sizin için önemli hiç değil biliyorum çalıştığım firmada tüm şirket hatlarını iptal ettireceğim ve şikayete devam edeceğim konu ile ilgili dönüş bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget