İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Telefonum 36 Gündür Vatan Bilgisayar Garantisinden Gelmiyor.

2016/Mart ayında Vatan Bilgisayar Gaziantep incilipınar mağazasından almış olduğum Casper m1 marka cep telefonu kısa sürede ekranında ışık şeklinde leke belirince 19.08.2016 tarihinde Vatan Bilgisayar aldığım mağazaya garanti kapsamında yetkili servise gönderilmek üzere verdim. Bugün 24.09.2016 hala telefonum gelmemiş ve Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerinde çalışan bayan bana ve oradaki şikayetçi birkaç müşteriye '' tüketici mahkemesinde git '' dedi pek bir konuşma ihtiyacı duymadı. Yasal süre 20 iş günüymüş ve bu süre dolmamış. Kargo süresi yasal süreye dahildir hariç değildir bunu da bilmiyordu. Velhasıl ben zaten artık telefonu da istemiyorum direkt para iadesi isteyeceğim pazartesi gerekli yasal işlemlere başlıyorum. Vatan Bilgisayar beni şaşırttı farklı gözle bakıyordum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget