İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kral Motor Yetkili Servisinden Şikayetçiyim!

Lima 4500 motor aldım 2 ay olduktan sonra aküler şişti ve servise götürdüm. Servisten geldi 3 aküsü değişmiş. 2 gün bindim şarj olmamaya başladı ve servis yanlış bağlamış. Geri götürdüm ben ilgilenmem dedi zar zor yaptırdık 1 haftada yapılır dedi. Motor bir hafta dükkanın önünde durdu ve motoru verdiğimde frenler çok güzel tutuyordu aldığımda tutmaya başladı. Değişen aküler 1 ay bindim tekrar şişti ve servis aküler yapmam diyor garantiye göndermem diyor. Şikayetçiyim aldığıma pişman oldum 1 ay biniyorum akü şişiyor böyle sistem olmaz yapacaksanız güzel motor yapın. Müşteri memnuniyeti sıfır aküler değiştirsinler motor hala garanti kapsamında lütfen ilgilenin. Bayii Bolu Gerede Kral Motor şikayetçiyim ilgilenirseniz sevinirim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget