İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Madame Moss Personel Kaba Davrandı!

Her hafta en az 2 kez Sultanbeyli mağazanızda uğrardım ama maalesef kabininizdeki kaba ve konuşmasını bilmeyen personelinizden dolayı artık kardeşlerimle birlikte uğramayı düşünmüyoruz. Eşimle alışveriş yapmaya gitmiştik 2 çeşit kıyafeti alıp kabinde giydim ve sonra eşime sormak için dışarıda duran eşimi kabine doğru gelip bakmasını ve kabul etmesi sonucunda iki ürünü almasını istedim personel gelip herkesin ortasında beyefendi dışarı çıkar mısınız diye tersleyince eşim de kendisine eşim kıyafet denedi ve onun kıyafetini okeylemem lazım diyen eşim tamam bırak alma dedi, ben de üstümü değiştirirken personeliniz oradaki müşterilerle arkadan konuşmaya başlayınca dayanamadım kabinden çıktım, "ben de müşteriyim yaptığınız çirkin bir şey böyle dedikodu yapamazsınız" dedim ve kasadaki arkadaşa gereken şikayeti yaptım ama nafile sosyal medya hesaplarında da bu durumu paylaşacağım maalesef.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget