İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Cardin Concept Teslimat ve Sorumlu Yok...

Ankara Ayaş Yolunda bulunan Cardin Concept Mobilya, aynı zamanda Siemens bayi kendilerinden 02/09/2016 tarihinde hemen teslim edilmek üzere fırın satın aldım kredi kartı ile ödemesini de yaptım. Ancak mağazadan ayrıldıktan sonra ürünü Bayramdan sonra teslim edeceklerini bana bildirdiler. Bayram geçti defalarca aradım telefona sorumlu kişi çıkmıyor, telefona cevap verenler, biz size hemen döneriz diyor ama nafile, ne arayan var ne sağlıklı bilgi veren, mağaza sorumlusu kim olduğunu bilmiyorum telefona çıkmıyor. Aradan 20 gün geçmesine rağmen acil ihtiyacım olan fırını alamadım. Böylesi sorumsuz bir firmaya ilk defa rastlıyorum. Bant kayıtlı telesekreterli yönlendirmekle kurumsal firma olunmuyor. Operatör, satış, teknik Destek, sevkiyat, hiçbiri net cevap vermiyor. Biz sizi ararız. Yalandan kim ölmüş?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget