İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Bagajımı Vermeme Rağmen Güvenlik İhlali Yaparak Uçağa Alınmamam.

16 Eylül pc169 no.lu uçuşa internet üzerinden check in yaptım. 1,5 saat önce bagajımı verdim ve biniş kartımı aldım. 20 dk sonraki T*** yolcuları ile birlikte aynı kapıdan yolcu alımı yapıldı ve oluşan yoğunluk sebebiyle itirazlarıma rağmen uçağa alınmadım, gerekli anonslar da yapılmadı. Oradaki görevlilere bagajımın uçakta olduğunu söyledim ancak pilot bilgilendirildiği halde Pegasus Havayolları sırf gecikme olmasın diye yolcuların hayatını ve güvenliğini düşünmeden güvenlik ihlali yaparak uçuşa devam etti, bagajım indirilmedi. Pegasus Havayolları çalışanları ve güvenlik görevlileri hiçbir şey yapmadı ve ben T***'nin bir sonraki uçağına bilet almak zorunda bırakıldım. Malatya yer hizmetleri şefi bagajımı kargo ile ulaştırmaya çalışsa da bagaj Atina-İstanbul-Malatya arasında dönüp duruyor hala bagaj elime ulaşmadı. Pegasus Havayolları benimle hiç iletişime geçmedi, Sivil Havacılık'da şikayetime rağmen henüz hiçbir şey yapmamıştır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget