22 ve 25 Ağustos tarihlerinde İstanbul Acıbadem Hastaneleri pediatri bölümüne oğlum O..'ı götürdüm. 1 aydır antetli kağıtta dolar cinsinden muayene ve aşılara ait İngilizce fatura ve doktor muayene formu hazırlanamadı. Sürekli gönderilen belge eksik ya da hatalı. Çoğu zaman e-maillerime yanıt vermiyor C.., T.. Hanım ve Uluslararası hasta bölümünden A.. Hanım ve C.. Bey. Peşin peşin 700 TL'ye yakın parayı almasını biliyorsunuz ama fatura vermiyorsunuz. Ben sigortamdan İngilizce fatura olmadan nasıl size ödediğim parayı geri talep edeceğim? Yurt dışı firmaları Türkçe belge kabul etmiyor. Yurtdışı hastaya İngilizce fatura veremeyecekseniz o zaman en baştan söyleyin gelmeyelim, tercih etmeyelim sizi. Hem yurt dışı hasta avlamak için 40 takla atıp hem de gereken belgeleri verememek nedir, şaka mı bu yoksa dalga mı geçiyorsunuz?
Yorum Gönder