İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Haklı Görülmeme Rağmen Yardımcı Olunmuyor...

22/08/2016 tarihinde yeni adıyla Türk Telekom (Avea) müşteri temsilcisi ile görüştüm. Kontrollü Esnaf Dostu Tarifeler/ Esnaf Dostu Tarifeler ile ilgili bilgi verdi. Tarifeye geçiş yaptığım takdirde ücret ne olur diye hesaplamasını istedim. Yanlış bilgilendirme yaptı. Akabinde müşteri temsilcisi aracılığıyla şikayet kaydı açtım ve tarafıma yanlış bilgilendirme yapıldığı için ve tarifeye geçiş sağlayamadığım için müşteri temsilcisi tarafından yapılan yanlış hesaplamanın eski bir müşterileri olarak tarafıma indirim şeklinde uygulanmasını istedim. Görüşme dinlenip tarafıma dönüş sağlandı. Haklı olduğum söylendi. Lakin geçiş sağlamak istediğim tarife hakkında yanlış bilgilendirme yapılmasına rağmen ne indirim uygulandı ne de tarifeye geçiş sağlayabildim. Eski bir ADSL/ev telefonu/mobil müşterileri olarak Türk Telekom yetkililerinin en kısa sürede sorunu çözmelerini rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget