14.08.2016 tarihinde yatak odası takımı siparişi verdik. Siparişin ücretini de hepsini peşin olmak şartıyla aldılar. Ankara İstanbul yolu şubesinde çalışan M.. A..Bey ile görüşmemizde kendisine 29 Eylül'de kınamız ve 2 Ekim'de de düğünümüz olduğunu, teslimat tarihinde sorun yaşamak istemediğimizi belirtmiştik. M.. A.. Bey tarafından kesinlikle sorun yaşanılmaz ifadesi üzerine ürünü satın almaya karar vermiştik. Teslimat tarihini de bayram neticesiyle 19.08.2016 olarak belirlemiştik. Parayı alana kadar M.. A.. B.. ürün teslimatında kendinden emin iken bugün itibariyle Enza Home aradığımızda hala yatak odasının imalata girmediğini söylüyorlar. Sözleşmemizde müşteri cayma bedeli satış bedelinin %15'i olarak belirlenmiş. Bu durumda da firma sözleşme şartlarına riayet etmemiş bulunmaktadır. Firmadan mağduriyetimizin giderilmesini aksi takdirde yasal yollara başvuracağımızı bildiriyorum.
Yorum Gönder