İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturama Habersiz Eklenen Tutar...

Kullanmakta olduğum Avea hat faturam tarifemi aşmadığım halde fazla geliyordu, müşteri hizmetlerini aradım ve sordum verdikleri cevap 13 Temmuz 2016'da haftalık 12,5 TL ile ücretlendirilen bir işleme kayıt yapmışlar. Ben böyle bir şeye kayıt yapmadım dediğimde internetten yapmış olabilirsiniz dediler, ben de bunun üzerine bankalar bile internetten işlem yapınca defalarca telefondan bu işlemden haberiniz var mı diye sorduklarını onların ise hiçbir şekilde bilgilendirme yapmadığını belirttim. Zaten bulunduğum yerde doğru düzgün çekmeyen bir hatta tarifemi aşmadığım halde 49 TL'lik fatura var onu da daha hiç 49 TL göremedim. Avea'nın bu yaptığından şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget