İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Müşterisini Yanıltıyor!

14.07.2016 tarihinde Türk Telekom müşteri hizmetleri tarafımı arayarak mevcut 11 TL ücret ödeyerek kullandığım Tivibu giriş paketimi 6 TL fiyat farkı ile süper pakete geçireceklerini belirttiler. 7-8 dk süren konuşma boyunca sadece 6 lira fark ödeyeceğimi, gelecek faturanın toplamda 17 TL olacağını ve aşmayacağını temsilciye defalarca sorup teyit almama rağmen ilk faturam tam 1 ay dolmamasına rağmen belirttikleri fiyatın çok üzerinde geldi. Müşteri hizmetlerini arayarak şikayetçi oldum ve ses kaydımın dinlenmesini talep ettim. Birkaç gün sonra beni arayan müşteri temsilcisi fiyat farkının 6TL değil 17 TL olduğu tarafınıza bildirilmiş ve sizde onay vermişsiniz diyerek yapacak bir şeylerinin olmadığını söyledi. Ben ne konuştuğumdan eminim ve defalarca altını çize çize sordum dediğimde ise hayır cevabı aldım. Ses kaydını dinlemek istediğimde ise yasal yola başvurmam gerektiğini belirttiler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget