İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Dacia Aracımın Yakıt Tüketimi Çok Fazla!

Bir ay önce Duster 1.5 Dci 4x4 110 HP araç satın aldım. Aldığımda yakıtın litre fiyatı 3.84 TL idi. Yaptığım denemede şehir içi 23.5 kuruş, şehir dışı 30.5 kuruş yaktığını tespit ettim. Depoyu ağzına kadar doldurup km si ile ölçerek) aracın yakıt tüketimi fazla düşüncesi ile Ankara ilinde tanınmış ve her türlü teknik donanımı olan pompacıya götürdüm. Enjektörler temizlenmek ve bakımı için söktürdüm. Bakımı yapıldıktan sonra enjektör üzerindeki kod numaraları ile kodlama yapıldı. Bu sefer yakıt tüketimi daha da arttı. Şu an şehir içi 50 kr. şehir dışı, yaklaşık 28 kr. yakıyor. Başka pompacıya da gittim, orası da sokup tekrar cihazda ayarladı ama sorun çözülmedi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget