İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vestel Servis Elemanı Benimle Tartışmaya Girdi.

Vestel mağazasından satın almış olduğum ürün hatalı çıktı, iade etmek istediğimde servis elemanının kaba üslubuyla karşı karşıya kaldım. Servis elemanlarının müşteriyle diyaloğu 0, zaten bir mağduriyet yaşamaktaydım, onun üzerine servis elemanının gereksiz polemik yapmasını anlamsız ve çok kaba buluyorum. Bir bayan olarak kendimi evimde dahi güvende hissetmedim, bir an üzerime yürüyecek ve bana zarar vereceği hissine kapıldım. Sayın Vestel yetkili personelden sorumlu kişiler, lütfen alacağınız elemanın öncelikle müşteriyle olan diyaloğuna, konuşma üslubuna, ses tonuna dikkat etmeleri gerektiğini bildirin yorgunluk vs... nedenlerden dolayı müşteriyle birebir tartışmaya girmeleri hiç hoş değil.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget