İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetleri Yardımcı Olmadı!

Vodafone kullanıcısıyım, benden habersiz hattımdan Uygun.mobi diye bir yerden mobil ödeme çekildi ve bunun bilgisi bana mesaj olarak geldi. Bu konu hakkında müşteri temsilcini aradım. Bir kişi telefonu açtı sıkıntımı belirttim. Şu an çok yoğun olduklarını, arkadaşına aktaracağını söyledi. 10 dk kadar bekledim ve başka bir temsilci açtı telefonu. 2 dk boyunca sıkıntımı tekrar belirttim ve hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Temsilcinin hiçbir şeyden anladığı yok. Söylediği tek şey; "faturanıza yansıyınca bizi arayın". Amacım zaten faturaya yansımasını engellemek ve iptal ettirmek. Ayrıca ağır şivesi olan bir temsilciydi. Böyle bir şey görmedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget