İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ukbet Hesabımı İncelemeye Almış!

3 gün önce Ukbet adlı siteye 100 TL para attım 700 TL kredi borcum var ve bir umut diye son paramla poker oynamak istedim. Para yatırım işlemi 5 dk'da oldu ve pokere girdim. 2-3 saatlik oyunun ardından şansımın da yaver gitmesiyle tam 1256 TL'ye ulaştım. 1000 TL çekim talebi vermemle beraber hesabım kapatıldı ve canlı yardıma bağlandığımda hesabın incelemeye alındığı, 12-24 saat içinde mailime bilgilendirme mesajı geleceği söylendi. Şu an yaklaşık 80 saat oldu ne mesaj var ne bir şey, canlı yardıma bağlanıyorum hala inceleniyor denilip savuşturuluyor, mail atıyorum cevap verilmiyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget