İzmir'den istanbul'a yolculuk ederken bavulumuzu elimde kuponum olmasına rağmen bursa'da indirmişler ve istanbul'a vardığımda bavulun olmadığı farkedildi. Hastayım, henüz bavulum bana ulaştırılmadığı gibi kimseden yardım alamadım, doğru düzgün cevap da alamadım. Görevlilerden hakaret işittim.
Yorum Gönder