İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Uğur Soğutma Klima Aldım Servisi Bile Servis Hizmetini Bırakacağım Diyor

Uğur Soğutma firmasından bir klima aldım, hayatımdaki en büyük alışveriş hatasını yaptım. 6. kez klima servise gidiyor, son gidişi 25 temmuz 2016 ve bugun itibariyle klima daha gelmedi. Buradaki servise soruyorum ben de servisi bırakacağım diyor, 444 8487 arıyorum test ekibinde size döneceğiz diye bugune kadar getirdiler. Aklı olan şu firmadan uzak dursun, muhatap bulamıyorsun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget