Biletimi yolda inmek şartıyla aldım ve sonradan çevre yolundan gidecegiz, sizi ancak otogarda indirebilirim dedi, bizi alakasız yerde geç vakitte indirdi. Çok kaba konuşmalar sarfetti. 04/09/2016 saat 4 arabası, amasya ankara. Lütfen gereginin yapılması rica ederiz.
Yorum Gönder