İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Metro Turizm Yeter Artık Firma Olarak Şoförlerinize Ahlak Dersi Verin Yada Bırakın Bu İşi

Biletimi yolda inmek şartıyla aldım ve sonradan çevre yolundan gidecegiz, sizi ancak otogarda indirebilirim dedi, bizi alakasız yerde geç vakitte indirdi. Çok kaba konuşmalar sarfetti. 04/09/2016 saat 4 arabası, amasya ankara. Lütfen gereginin yapılması rica ederiz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget