İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Metro Turizm Bukadar Rezilini Daha Önce Görmedim Muavininiz Sarhoş Muydu

Otobüsün yaz günü kliması çalışmıyor, izmir'den ankara'ya kadar mahvolduk, servis deseniz rezalet, muavin sarhoş mudur nedir ayakta duramiyor. Konuşmaktan haberi yok, müşteriye nasil davranılacağını bile bilmiyor, kahve servisi yapıldı kahve dağıttıkları karton bardaklar delinmiş tüm kıyafetim kahve oldu. Birdaha metro mu asla diyorum ama insallah tüm seferleri böyle degildir.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget