İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Görkem Isı Sürekli Oyalıyor İşi Yapmıyor.

Armut.com vasıtası ile teklif verdi bende armut.com sitesine güvendiğim için işi verdim 2 aydan fazla süre geçti 3600 TL anlaştık 300 kapora verdim 18 Temmuz'da aradı firma sahibi ürünlere zam gelecek gittim 2500 TL kredi kartından geçtim 23 Temmuz'da. Bugün itibarıyla 2 Eylül ve halen işim yapılmadı ve oyalanıyorum mağdur durumdayım ivedi olarak çözüm konusunda yardımlarınızı bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget