İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Eti Gıda Browni İntense Bayatlamış ve Bozuk Çıktı

Eti Gıda Brownie İntense Bayatlamış Ürün. Migros'tan temin ettiğim eti browni intense vişneli mini paketlerin her biri beyazlamış ve bayatlamış çıktı. Son kullanma tarihinin bitmesine daha 5 ay olmasına rağmen. Madem ki son kullanma tarihine kadar bu ürün bozulmadan bekleyemiyor o zaman süreci kısaltıp ürünü piyasaya sürün. İnsan sağlığıyla oynamayın.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget