İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Apple iPhone Telefonumun Dokunmatiği Çalışmıyor Servis Sorunu Çözmüyor

1 ay önce telefonumun dokunmatiği çalışmıyor ve şarj olmuyor diye garantiye gönderdim. 1 hafta sonra geri geldi, fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar yollamışlar bana. Onu ben de yapardım, geldikten sonra sadece 1 hafta dokunmatiği çalıştı şimdi yine iptal. Hani ıphone herşeye yardımcı oluyordu, her sorunu üstleniyordu hepsi yalan ve kusura bakmayın ama sadece fabrika ayarlarına döndürüp geri yollayan servisten ne beklenebilir ki. Şimdi tekrar göndereceğim, inşallah tekrar aynı şeyi yapıp yollamazsınız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget