İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Tatilbudur.com Resimdeki Otelle Gerçek Otel Aynı Değil

Tatilbudur.com Resimdeki Otelle Gerçek Otel Aynı Değil

Tatilbudur vasıtasıyla 3-4 gün önce bir tatil aldım ve ötele gittim, otel resimlerde farklı içine girince rezalet otelin odasına girmeden dolaştım ve arayıp bu otelin iptali ve yeni otel istediğimi söyledim tabi aradım dönen yok kendi imkanlarımla yeni bir otele geçtim tatilburdur daha sonra dönüş yaptığında kızdım ve paramın iadesini istedim konaklamamadığım bir otel için benden ücret keseceklerini söylediler ben de itiraz ettim hala dönüş yapmadılar. 15 gün geçmemiş tüketici haklarına başvuracağım sizce başka ne yapmalıyım, avukata da soracak bırakmayacam bu işin peşini.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget