İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evidea.com Aldığım Takı Dolabı Kırık Çıktı İade Alınmıyor

Evidea.com Aldığım Takı Dolabı Kırık Çıktı İade Alınmıyor

Evidea'dan aldığım takı dolabı elime ulaştığında güzel paketli olmasına rağmen kırık geldi. Firmayı arayıp iade etmek istediğimi söyledim ve sürat kargoyu yönlendirdiler 2-3 gun içinde evimden gelip alınacağı söylendi. Kargoyu aradıktan sonra 1 haftaya yakın beklememe rağmen gelmedi. Sürat kargoyu aradığımda ise hiç bir şekilde telefonlara cevap vermediler. Bu süre zarfında öğretmen olduğum için okullar tatile girdi ve ben de tatil için memleketim Aydın'a geldim şimdi evidea'yı aradığımda 1 ayı geçtiği için iade alamayacaklarını söylediler şimdi onlar kendilerine göre haklı olabilirler fakat ben de kargonun sorumsuzluğu ve kırık dolabın mağduruyum bu durumdan şikayetçiyim ,mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget