İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Toyota Corolla Advance Arka Koltuk Başlığı Yok.

Toyota Corolla Advance Arka Koltuk Başlığı Yok.

23 Mart 2017 yılında 2016 model Toyota Corolla Advance 4d dizel aracımı Çanakkale Toyota Aydoğanlar Plaza'dan aldım. Ancak arka koltuk başlığının olmadığını fark ettim. 1000 km bakımında söylerim diye düşündüm, unuttum söylemedim. Tekrar gittim kendilerine durumu anlattım. Biz size aracı eksiksiz teslim ettik sen koltuk başlığını çaldırmışsındır dediler. Biz aracı teslim aldıktan 10 dakika sonra fotoğrafını çekmiştik. Fotoda koltuk başlığının eksik olduğu görülmektedir. Kendilerine de fotoyu gösterdim. İstersen mahkemeye ver, istersen internetten paylaş bizim yapacağımız bir şey yok dediler. Konuyu sitenizden şikayet olarak bildirdim. Mağduriyetimin giderilmesi konusunda geri dönüş yapılamadı. Fabrikayla görüşeceğiz gibi sözcüklerle beni oyalamaya çalıştılar. Konuyla ilgili kesin dönüş beklemekteyim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget