İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gittigidiyor.com Kargom Başka İsme ve Adrese Gitti

Gittigidiyor.com Kargom Başka İsme ve Adrese Gitti

Merhabalar, İlgili siteden bir tane ürün aldım. Allah'tan ucuzdu yani ilgili firmaya sadaka olarak bağışladım. Ürünü sipariş verirken adresimi yazdım yazık ki kargoyu yapan arkadaş kör olduğu için kargom başka isme ve adrese gitti. Hatadır tabii olacak lakin düzeltmekte ilgili firmaya kalmış ne ürünü iptal edip paramı geri veriyor nede ürünü bana ulaştırmak için uğraşıyor. Gerçekten ilgili bir firma olsa arar kargo firmasını gönderdiği ürün müşterisine ulaşmıyorsa geri ister. Yapmış olduğu hatayı düzeltmek için de doğru adrese yeni ürünü gönderir, yazık günah dediğim gibi benim ürünüm ucuzdu sadaka yaptım ama siz siz olun pahalı bir şey alırsanız kargonuz bir yerde takılır kesinlikle muhatap bulamıyorsunuz, paranız da gider ürününüz de. Bilgilerinize sunarım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget