İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturamı Ben Ödemedim Kim Ödedi Bilgi Alamıyorum.

Vodafone Faturamı Ben Ödemedim Kim Ödedi Bilgi Alamıyorum.

Vodafone faturalı hattım var. Son faturam benim bilgim haricinde ödenmiş. Ben ödemedim. Son faturamın kimin tarafından ödendiğine dair operatörden bilgi istedim. Telefonda bilgi veremediklerini mail yoluyla internet sitelerinden yazmamı istediler. Sitelerinden yazdım. Ulaştı bugün dönüş yaptılar telefon aracılığıyla. Kimin ödediğini bilmiyorlar. Hangi kanalla ödendi. Hangi bankadan nasıl ödendiğini bilmiyorlar. Bilgi veremediler. Benim son faturamı kim nereden hangi kanalla hangi bankadan nasıl ödeme yaptı öğrenmek istiyorum. Aşırı rahatsızım. Bilgi alamıyorum şikayetçiyim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget