İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY Tazminat Birimi 4.781 TL'lik Bir Mağduriyetime Değerlendirme Yapıp 1.500 TL'lik Bir Değer Verdi.

THY Tazminat Birimi 4.781 TL'lik Bir Mağduriyetime Değerlendirme Yapıp 1.500 TL'lik Bir Değer Verdi.

THY firmasından yaptığım uçuş seferimde bagajıma etiket vurulmaması sonucunda bagajım kayıp oldu ve bulunamadı tazminat birimine yönlendirildi. Bagajımın içeriği listesinde 4.781 TL'lik bir tazminat miktarı belirlenip listeledim markası ve adedi de yazdım. Bana tazminat birimi yıpranma payı bahanesiyle 4.781 TL'lik bir mağduriyetime değerlendirme yapıp 1.500 TL'lik bir değer verdi ve bu miktarda bir ödeme yapa bileceğini söyledi. 30 güne aşkındır bagajım yüzünden yaşadığım mağduriyetimin üstüne birde 3.281 TL'lik bir maddi mağduriyet yaşatıyorlar. Belirledikleri miktarı kabul etmedim sizden yardım istiyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget