İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

New Balance 1,5 Aylık Ayakkabıda Yırtılma Mevcut.

New Balance 1,5 Aylık Ayakkabıda Yırtılma Mevcut.

New Balance ait bir spor ayakkabıyı Boyner mağazasından yaklaşık 1.5 ay önce aldım. Ancak ayakkabıda üst birleşim yerinde kenar birleşim bile bağlantı dikişlerinde yırtılmalar oluşmaya başladı. Yırtılmalar henüz az iken ayakkabıyı Boyner mağazasına götürdüm ve gerekli işlemin yapılmasını talep ettim. Ayakkabının incelenmesi neticesinde olumsuz bir yanıtla geri dönüldü. Oysaki ayakkabının bu kadar kısa bir sürede bu şekilde bir yırtılma meydana gelmesi kullanılan ürünün kalitesine ters bir durum. Gerekli işlemin daha detaylı yapılmasını istiyorum.Ayakkabıya ait resimleri bu yazımın ekine de koymuş bulunmaktayım. Olayı tamamen sizin takdirinize bırakıyorum. Şimdiye kadar tüketici olarak bu kadar kısa bir sürede hem de kaliteli bir marka diyebileceğimiz bir üründe böyle absürt bir olay ve böyle absürt bir değerlendirme süresiyle karşılaşıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget