İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kemal Tanca 6 Saatlik Ayakkabı Yapıyor.

Kemal Tanca 6 Saatlik Ayakkabı Yapıyor.

Kemal Tanca'dan yıllardır alışveriş yapan birisi olarak son aldığım ayakkabıyı ilk giydiğim gün hiçbir darbe almamasına rağmen 6 saat sonra yırtıldığını gördüm. Mağazaya götürerek bu sıkıntının giderilmesini istedim, yalnız ayakkabının incelenmeye gitmesi ve cevaba istinaden işlem yapılması gerektiğini söylediler. Almış olduğum ayakkabıyı teslim ederek beklemeye başladım 20 gün sonra ayakkabımı geri iade ederek kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Şimdi buradan bütün ayakkabı zedelere sesleniyorum dava açtım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget