İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Esenboğa Havalimanı Güvenlik Personeli Kucağımda Çocuk Varken Bağırıp Üzerime Yürüdü

Esenboğa Havalimanı Güvenlik Personeli Kucağımda Çocuk Varken Bağırıp Üzerime Yürüdü

16/07/2017 tarihinde 23:55 uçuşu için Esenboğa Havalimanı'ndan son güvenlik kapısında kucağımda 4 yaşındaki kızım uyuyordu, sıra uzundu diye müsaade alarak cihaza geldim, çalışanınız İ** Ç**, dibinde durmama rağmen uçuş kartınız diye ters bir çıkış yaptı, eşimde olduğunu alıp verebileceğimi çocuk kucağımda olduğundan öne geçtiğimi söylememe rağmen "girin sıranıza bekleyin" diye bağırdı. Bende "nasıl konuşuyorsunuz,, kucağımda çocuk var ve taşımakta zorlanıyorum" dedim. "Beni ilgilendirmez gir sıraya" dedi. Ben ömrümde böyle bir insanlık görmedim. "Sizin çocuğunuz yok mu nasıl bir insansınız" dedim. "Yok çocuğum falan benim" dedi. Eşimde "hiç olmasın inşallah" dedi ve eşimi tehdit ederek üzerine yürüdü. Hem de yüksek sesle kucağımdaki çocuğumun korkması onun umurumda bile olmadı. Polis ve çalışma arkadaşları araya girmesine rağmen kartını gösterip al git şikayet et diye dalga geçer gibiydi. Şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget