Timwe Habersiz Abonelik.
Herhangi bir üyelik yapmadığım ve öyle bir siteye girmediğim halde Timwe diye bir şey için 14 TL kesinti olmuş hattından. Bana üyeliğiniz olmuştur diye mesaj bile gelmedi. Liralarımın azalmasından fark ettim Vodafone hesap hareketlerinden bakınca anladım. Sonra daha fazla kesinti olmasın diye iptal yazıp gönderdim aboneliğiniz bulunmamaktadır diye mesaj geldi. Forum sitelerinde de Vodafone'un ilgilenmediğini okudum. Bu konuda destek bekliyorum,14 TL'nin de iadesini istiyorum. Bu haksız kazanç resmen!
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...