Van TOKİ AFAD Konutları'nda yıllardır ikamet eden bir vatandaş olarak TOKİ yönetiminin bizlerden çok fahiş aidat miktarları alıyor olmalarına rağmen hizmetin hiç olmaması, yönetimin keyfi uygulamaları, hiçbir şikayet ve talebin göz önüne alınmaması, burada oturan vatandaşları insan yerine koymuyor olmaması canımıza tak etmiş durumda. Nisan ayının yakıt faturalarını beklerken iki gün önce yönetimin doğalgaz sayacını okuyan şirket ile sözleşmeyi feshettiğini, bunun üzerine keyfi karar alarak o ayın toplam yakıt ücreti çıkartılarak tüm dairelere eşit şekilde dağıtıldığını öğrenmiş bulunmaktayız.Bu durum ile ilgili apartman sakinleri hiçbir şekilde bilgilendirilmemiştir. Üstelik bizler faturayı beklerken faiz de işlemiş bulunmaktadır. Bunu da bizden tahsil etmektedirler. Her ay alınan 65 TL aidat karşılığında hiçbir hizmet alamamaktayız. Bu paraların nerelere aktarıldığını öğrenmek istiyoruz.