İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Yakındoğu Üniversitesi Eğitim Yeri Mi Ticarethane Mi

Yakındoğu Üniversitesi Eğitim Yeri Mi Ticarethane Mi

Kktc Yakındoğu Üni'de okumaktaydım. Tam burslu olarak eğitim hayatıma devam ederken ortalamamın yetersiz olması nedeniyle okula 3080 euro borçlandım fakat aradan 3 ay geçtikten sonra borcumun 6100 euro'yu geçtiğini ve sürekli artacağını yeni dönem ücretlerini alacaklarını belirttiler. Derslere girdirmiyorlar fakat isteğim dışı kayıt yapıp borcumu her dönem katlamaktalar. Ben okulumu bırakıp asgari ücretle yırtınıp ekstra işlere giderek para biriktirmeye çalışıyorum ben kaşıkla biriktirirken onlar kepçeyle almaya çalışıyor. Burası üniveriste mi ticarethane mi? Tekrar devlet üniversitesine dönmek için yardımcı olur musunuz yada bu şikayetim yetkililere iletilsin.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget