İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Parfümania Para İadesi Yapmıyorlar.

Parfümania Para İadesi Yapmıyorlar.

25.04.2017 tarihinde orijinal diye sattıkları parfümden aldım. Ürün elime geçtiğinde sahte olduğunu gördüm. Müşteri temsilcilerini aradım ilk olarak parfümün sahte olduğunu kabul etmediler fakat ben ısrar edince iade edin dediler. Ürün elime geçtiğinin ertesi günü iade ettim. Daha sonrasında tekrar müşteri temsilcisini aradım iade talebimin kabul edildiğini bana mail gönderdiklerini söylediler fakat mail gelmedi. Tekrar mail göndermelerini istedim göndereceğiz dediler fakat mail gelmedi ve paramın iade edileceğini söylediler. Defalarca aradım hep birkaç gün sonra paramın iade edileceğini söylediler fakat param iade edilmedi. Sürekli telefonda oyaladılar. Haftalar geçti fakat param iade edilmedi müşteri hizmetlerini de arıyorum fakat kimse telefonlara bakmıyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget