401** sipariş nolu ürünü iade ettim ve firma ürünü 3 gün içinde almayınca kargo geri getirip bir de kargo ücreti talep etti. Tekrar hepsiburda'yı arayıp durumu anlattım. Ürünü tekrar alıp kargo kodunu verip gönder dediler. Kargo ücreti almadan çıkış yapamayız dedi. Bu durumu yine hepsiburda'ya anlattım. Kargo tekrar satıcı firmaya benim insiyatifim dışında ulaştı ve ürün iade talebim sebep gösterilmeden reddedildi. Sebep sorunca kargo takip no'su verilmediğinden dendi. İkinci gönderi olayı benim dışımda oldu kargo takip no nasıl verebilirim dediğim halde hala aynı gerekçeyle ikinci kez iadeyi reddettiler. Tekrar mesajla durumu anlattım konuyu tekrar defalarca anlatmama ve mesaj yoluyla izah etmeme rağmen bu sebeplerden sorunu ya çözmüyorlar yada bezdirmeye çalışıyorlar. İade tarihi 23 haziran 2017 bugün 17 temmuz 2017 hala bir çözüm sunulmadı. Bu siteden alışveriş yapdığıma pişman oldum. Başkaları da bu durumu dikkate alsın istiyorum.
Yorum Gönder