İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Müşteri Hizmetlerinden Hiçbir Şekilde Doğru Düzgün Bilgi Alınamıyor.

D-Smart Müşteri Hizmetlerinden Hiçbir Şekilde Doğru Düzgün Bilgi Alınamıyor.

133695** numaralı aboneliğimi Ocak'ta dolan taahhüdüm sonrası istediğim gibi bir türlü yenilenmiyor. Mevcut cihazımı D-Fix ile değiştirmek istedim, müşteri temsilcisi bilgi veremiyor. D-Fix için yeni abonelik açılacağından ücretim artıyor. Mevcut cihazımı sabit disk kapasitesi daha fazla olan bir cihazla değiştirmek istedim. En iyisi bu deniyor. 2-3 yıldır hiç mi üstüne cihaz çıkartmadınız. 2 kere üyeliğimi dondurdum. Bugün açtırma işlemi yaptım. Bu ay için faturama ne kadar ücret yansıyacağı bilgisi verilemiyor. Taahhüt vermezsem ücret ne olur diyorum, müşteri temsilcisi onu biz bilemeyiz diyor, ekranda göremiyorum diyor. Lütfen, artık konularla ilgili bilgisi olan biri beni arasın görüşelim. Taahhüt vereceğim ne olacağını kimse bilmiyor. Yok kimsenin bilgisi yoksa en azından onu söyleyin bari iptal edeyim aboneliğimi.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget