İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Kapattırmak İstiyorum Kapatmıyorlar.

Türk Telekom İnternet Kapattırmak İstiyorum Kapatmıyorlar.

Türk Telekom internet kullanıcısı müşterisiydim. Alt yapı olmadı için yeni taşındığımız yere internet olmadığı için kapattırmak istiyorum. Defalarca arayıp şikayet formu oluşturmama rağmen internetimi kapatmıyorlar ve sürekli oyalıyorlar. En kısa zamanda internetimin kapanmasını istiyorum. Türk Telekom müşteri temsilcilerinin ve yetkililerinin kesinlikle konu hakkında ilgilenmiyor. Şikayetlerimizi yok sayıyorlar. Ben açıklama istemiyorum kapatın internet hesabını. Not: Altyapı olmadığı için interneti taşıyamıyorlar ve buna rağmen de 6 aydır internetimi kapatmıyorlar. Altyapı olmadığı için olmayan internetin parasını istiyorlar. Almadığım bir hizmetin parasını neden ödüyorum? Altyapı olmayan internetin kapatılmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget