İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Şoförün Rahatsız Edici Hareketleri

Kamil Koç Şoförün Rahatsız Edici Hareketleri

Şu anda Kamil Koç turizm ile Rize' den Bursa'ya seyahat ediyorum. Araca bindiğimden beri müthiş bir rahatsızlık söz konusu, şu an araçta bulunan sanırım büyük ihtimalle 2. şoför kendisi, konuşması bir türlü bitmedi. Şu anda Giresun'a giriyoruz Rize'den beri sürekli elinde telefon ya konuşuyor ya da meyhane havalarında videolar açıp yolcuları rahatsız ediyor. Bu da yetmezmiş gibi ön koltukta sigara içe içe seyahat ediyor, bizim de etmemize sebep oluyor. Yolculardan biri sigarasını söndürmesini istedi. Allah'tan telefonda konuşuyordu sigarası da bitmek üzereydi attı. Hiç iyi bir yolculuk yapmıyorum şu an. Kendisinden son derece rahatsızlık duyuyorum. Ben ve benim gibi bu otobüste olan tüm yolcular aynı fikirde. Hiç iyi bir hizmet alınmıyor. Ya da karşılığı verilmiyor. Bu yüzden şikayetçiyim, gereken neyse yapılsın lütfen. İlgilenirseniz sevinirim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget