İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Alonza Home  Kalitesiz Ürün Satıyor, Arkasında Da Durmuyor.

Alonza Home  Kalitesiz Ürün Satıyor, Arkasında Da Durmuyor.

Alonza Home Kayseri mağazasından aldığımız oturma grubu daha yılını doldurmadan kumaşının kabartmaları dökülmeye başladı ,çarşaf gibi dümdüz oldu. Bir ay önce Alonza Home firmasını arayıp durumu izah ettim. Ancak çözüm namına hiçbir girişim olmadı. Her aradığımda sizinle ilgilenen M***bey izinde deyip geçiştirdiler. Bana daha önce mobilyanın sitelerden kendi imalatları olduğunu söylemişlerdi. Bende problem ortaya çıkınca web sitelerinde yer alan Atılgan Sokak No:25/10 Karacakaya Siteler / Ankara adreslerine gittim. Firmadan eser yok.Paranla rezil olmak bu olsa gerek. Firma hakkında yorumu okuyanlara bırakıyorum. Ancak potansiyel karşılaşabileceğiniz problemleri destek amaçlı paylaştım. Ürünü satarlarken söyledikleri ne ise ben firmadan onu bekliyorum. Ancak sanırım bunu çoktan unutmuşlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget