İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Konfor Mobilya Çok Geç Teslimat  ve İlgisizlik

Konfor Mobilya Çok Geç Teslimat  ve İlgisizlik

28 Nisan'da baza ve yatak aldım. Ancak alırken ki şartım 15 Mayıs'a kadar gelmesiydi. Kesinlikle gelir dediler. Ancak 18 Mayıs itibariyle ürünler gelmedi. 19 Mayıs günü Ankara'da düğünüm var ve ben şu an 18 Mayıs Bursa'da baza ve yatak bekliyorum. 15 Mayıs'tan sonra her gün gelecek denildi sonra ertesi güne ertelendi. Bu süreçte de Düğün hazırlıklarımla ilgilenemedim. Yıllardır mobilyalarımızı Konfor'dan aldık ben ve ailem, bu olaydan sonra fikrimizi değiştireceğiz ve bu olayı etrafıma söyleyerek Konfor hakkındaki düşüncelerini değiştirmeye çalışacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget