İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özel Nisa Hastanesi Doğum Ekibinin İlgisizliği.

Özel Nisa Hastanesi Doğum Ekibinin İlgisizliği.

03.02.2017 tarihinde Nisa Hastanesi'nde normal doğum yaptım. Doktoruma üç arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. D** Hanımdan doğum sonuna kadar her konuda memnunum. Ama doğum ekibinden hiçbir şekilde memnun kalmadım. Sabah 9.30 da suni sancı verildi. Sancı verilmeden önce doktorum ebelere doğumun hızlı olmasını beklediğini söyledi. 11.30 da gelip muayene ettiler. 12.30 da sancılarım çok ciddi şiddetlendi. 2 saatte bir muayene ettiklerini söylediler. Refakatçim üç kez hemşire/ebeleri çağırdı. Gelip bakmadılar. Normal olduğunu söylediler. Doğum sancı odasında başladı. Kan gördüğüm zaman refakatçimi tekrar gönderdim. O zaman çok endişelendiler ve doğumu yatakta başladığını söylediler. Apar topar doğumhaneye indik ve doğum hemen oldu. Bebeğim uzun süre doğum kanalında kaldı. Şükür ki bir şey olmadı. Ben hemşireyim, bu tür şeyler olmaması için özel hastane seçtim, çok pişmanım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget