İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Hipernet Hızım 3 Mbit

Türk Telekom Hipernet Hızım 3 Mbit

Türk Telekom mahalleme fiber altyapısı kurmadığı için hipernet kullanmak istedim. Evime 50 metre mesafede kutu olmasına rağmen 170 metre ötedeki kutuya bağladılar. Israr ettim ama 170 metreden en az 25 MBT hız alırsın dediler. Sonuçta Hipernet'e geçtim ve hızım 2-3 MBT hızı geçmiyor. Şikayet formu açtırdım geri dönüş yapan olmadı. Ben aradım inceleme işlemi sonucunda kablolarımda modemimde ya da ev tesisatımda sorun olduğunu ve bunun için 11 TL artı ek masraflarla benim ödemem koşuluyla giderileceği söylendi. Modemim fibernet modemi. Kablolarda sorun olsa normal nete de girmez. Mahalleme fibernet altyapısı kurmadınız hipernet kullanmak istedim onun eksikliğimi de bana yıkıyorsunuz. Reklam yapmakla olmuyor bu işler. Arızamı düzeltin. Vaat ettiğiniz 25 MBT hıza ulaştırın.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget