İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Çok Yavaş ve Devamlı Kopmalar Oluyor

Vodafone Net Çok Yavaş ve Devamlı Kopmalar Oluyor

1.5 senedir Vodafone Net internet kullanıyorum tabi kullanmak denirse. Genelde hep cep telefonunun internetini kullanıyorum çünkü internet çok yavaş ve devamlı kopmalar oluyor. Müşteri hizmetleri ile her görüştüğümde sorun geçici olarak çözülüyor fakat ertesi gün yine aynı. İptal ettiremiyorum çünkü taahhüt var. Cep telefonumun interneti bitti bende ev internetine bağlandım ve para ile online oynadığım oyunumu oynamaya başladım. Oyunda en kritik bir noktada kopma oldu ve 2 aylık birikimim olan oyun kaynaklarım başka oyuncular tarafından yağmalandı. Sorunumu çözemeyen bir firma.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget