08.08.2016 telefonu samsung diyarbakır başarı elektronik yetkili servisine gönderdim, o günden beri telefonum 4 seferdir ön cam ve arka cam açık şekilde geri geliyor ve 4 seferdir yetkili servise geri gönderiyorum. 44 gün oldu ve hala değişim yapmıyorlar, yetkili servisin hatasından dolayı 44 gündür mağdur ediliyorum, yetkili servise değişim yapın diyorum uygun olmadığını iletiyorlar, defalarca aramama rağmen kimse benimle ilgilenmiyor, sürekli iş emrim kapanıyor. Mağduriyetimin giderilmesi için ürün değişimi veya ücret iadesi yapılmasını istiyorum, sorunum ile ilgili samsung markası hiç bir şekilde yetkili servisin arkasında durmuyor ve beni mağdur ediyorlar, yazıklar olsun. Hiç mi bir servis sorumlusu, servis yetkilisi veya bölge şefliği benim mağduriyetimi görmüyor, nasıl bir hizmet anlayışı nerede misyon, vizyon. Sorunumu 44 gündür çözmeyen yetkili servis ve samsung markasına yakışmıyor, eğer telefonum değişim yapılmaz ise sosyal medya..
Yorum Gönder